eylem ile ilgili tüm güncel haberler, gelişmeler ve analizler.
Samsun'da doktorların eylemi sürüyor. 19 Mayıs üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi önünde doktorlar taleplerini dile getirmeye...
Samsun'da doktorlar yine eylemde. Geçtiğimiz haftalarda iş bırakma eylemi yapan hekimler, bugün bir kez daha eylem başlattı.
Samsun'da, Tabip Odası'na bağlı hekimler, "Beyaz Nöbet" eyleminde. Doktorlar, 4 Şubat'a kadar taleplerinin karşılanmasını istiyor.
Samsun Çarşamba Ovası’nda, 2019 yılının Temmuz ayından buyana çevre mücadelesi veriliyor.