OMÜ’nün 'Ragbi' başarısı

Yayın: 03.05.2026 17:41 Güncelleme: 24.06.2026 21:22 Kaynak: Haber Merkezi

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Kadınlar ve Erkek Ragbi takımları, Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından 8-17 Mayıs 2022 tarihleri arasında Afyonkarahisar’da düzenlenen Ragbi Şampiyonasında üniversitemizi başarıyla temsil etti.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Kadınlar ve Erker Ragbi takımları, Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu tarafından 8-17 Mayıs 2022 tarihleri arasında Afyonkarahisar’da düzenlenen Ragbi Şampiyonasında üniversitemizi başarıyla temsil etti.

Sıkı bir çalışma temposuyla müsabakalara katılan OMÜ Kadınlar Takımı Türkiye şampiyonu olurken, Erkekler Takımı ise Türkiye üçüncüsü oldu.