Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım'ın sağlık durumu iyi

Yayın: 03.05.2026 17:41 Güncelleme: 24.06.2026 23:33 Kaynak: Haber Merkezi

Koronavirüs testi pozitif çıkan Yılport Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, sağlık durumuna ilişkin açıklama yaptı.

Yılport Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım’ın, iş gezisi için bulunduğu Ekvador’da yapılan koronavirüs testi pozitif çıktı. Ekvador Cumhurbaşkanı ile yapacağı görüşme öncesi koronavirüs testi yaptıran Başkan Yıldırım, test sonucunun pozitif çıkmasının ardından sosyal medya hesabından sağlık durumuna ilişkin açıklama yaptı.

Yaptığı açıklama ile Samsunspor camiasının içini ferahlatan Yıldırım, "14 Temmuz'da 4. aşımı olmama rağmen 27 Temmuz'da başladığım 18 günlük Latin Amerika iş seyahatinde dün Ekvador Cumhurbaşkanı ile yapacağımız toplantı öncesi yapılan korona testim malesef positif çıktı. Ama Allah'a şükür bu hafta çok daha iyiyim. Geçen hafta semptomlar çoktu. Ama yapılan aşılar ile kendimi dün ibariyle çok iyi hissediyorum. Bana mesajlarını ve dualarını gönderen herkes ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Allah hepimizi bu koronadan korusun. Ekvador'dan Selamlar" dedi.