Yakakent'te 19 Mayıs'ta doğaya yürüdüler

Yayın: 03.05.2026 17:41 Güncelleme: 25.06.2026 02:30 Kaynak: Haber Merkezi

Alaçam Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü tarafından 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle doğa yürüylüşü düzenlendi.

Alaçam Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü tarafından 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı nedeniyle doğa yürüylüşü düzenlendi.

Doğa yürüyüşüne AK Parti Samsun Milletvekili Orhan Kırcalı, Yakakent Belediye Başkanı Hüseyin Kıyma, belediye meclis üyeleri, Samsun Seyyahlar 1919 Derneği üyeleri, Sivil toplum kuruluşları temsilcileri ve doğa severler katıldı.

Haber: Mustafa KAHYA