Yüksel Yıldırım: Bu sene o sene olacak

Yayın: 03.05.2026 17:41 Güncelleme: 24.06.2026 23:20 Kaynak: Haber Merkezi

Yılport Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, "Bizi yalnız bırakmayıp destek veren siz vefakar taraftarımıza teşekkür ederiz. Bu sene o sene olacak!" dedi.

Samsunspor, Erzurum deplasmanından bir puanla dönerken, Kulüp Başkanı Yüksel Yıldırım, taraftarlara mesaj verdi. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Başkan Yıldırım, "Malesef bu sezona istediğimiz gibi başlayamadık. İnanın Samsunspor olarak daha ilk haftalardan hem saha içi hem saha dışı etkenler ile mücadele etmeye başladık. Bu mücadelemizde bizi yalnız bırakmayıp destek veren siz vefakar taraftarımıza teşekkür ederiz. Bu sene o sene olacak!" dedi.