Yunus Emre herkesten özür diledi

Yayın: 03.05.2026 17:41 Güncelleme: 25.06.2026 05:40 Kaynak: Haber Merkezi

Samsunspor'un genç oyuncusu Yunus Emre Çift, Bolu maçında gördüğü kırmızı kart nedeniyle takım arkadaşlarından özür diledi.

Yılport Samsunspor'da son haftalarda savunmadaki başarılı performansıyla dikkat çeken ve takımın kısa sürede vazgeçilmezleri arasında yerini alan genç oyuncu Yunus Emre Çift, Boluspor maçının 59. dakikasında gördüğü ikinci sarı kartla oyun dışı kalmıştı.

Kırmızı beyazlı oyuncu, iyi bir performans sergilediği bu maçta takımını bir kişi eksik bıraktığı için soyunma odasında herkesten özür diledi. Teknik direktör Fuat Çapa'nın, Yunus Emre'nin yokluğunda İstanbulspor deplasmanında kime göre vereceği şimdiden merak konusu oldu.